perjantai 24. elokuuta 2012

Pitkästä aikaa neulomista --- Knitting for change


Tällaiset sukat on tullut kudottua sitten viime postauksen. Löysin lankakoriani kaivellessani paketin, missä oli kaksi kerää ihanaa Wetterhoffin vaaleanvihreää, ohutta silkkivillalankaa sekä ohje unisukkiin. Aion kyllä käyttää näitä tavallisina villasukkina, kestävät sitten sen minkä kestävät.

Olen tämän paketin joskus käsityömessuilta ostanut, ja on jäänyt tekemättä ristipistojen vietyä kaiken ajan. Viimeksi olen varmaan kutonut Lukalle kastemekon ja jotain peittoja. Eli aika kauan on siitä kun olen puikkoihin koskenut! Nyt pitäisi vielä Lukalle kutoa samanlaiset sukat, kun se tykkää niin paljon mun tekemistä vaatteista. Ja fleecehuivejakin se pyyteli uusia, mutta niissä ei olekaan muuta tekemistä kuin leikkaaminen. Pitäisi vaan etsiä kangas ullakolta. Nämä sukat ovat varmaan hienoimmat villasukat, mitä mulla on koskaan ollut! Ja niin kevyet ja pehmoiset.

-------------------------

I knitted these socks since my last post. I found this wonderful silk and woollen thread from my thread basket along with the directions to these sleeping socks. I still plan on using them as regular socks! They will last as long as they'll last. And I also need to knit a pair for my son, since he likes my handicraft and asked for them.

3 kommenttia:

Lumiruusu kirjoitti...

Silkkiä ja villaa samassa langassa -oi ,oi kun kuulostaa ylelliseltä !

Kaunis himmeän silkinkiiltävä onkin sukkien neulepinta,varmasti on ihanat jalassa :)
Minä kun en yhtään osaa kutoa enkä tajua noista langoistkaan paljoa
aina niin ihailen neuleita :)

Mukavaa syyskuuta Sinulle !

Ninnu kirjoitti...

Kivat sukat! Hienot.

Daniela kirjoitti...

The socks look great. It a beautiful pattern.

-Daniela (also from Helsinki)